måndag 17 oktober 2011

vill ha paus

innan tyckte jag att veckan såg busy ut med en massa möten... o jo den blev busy men med jobb ist så nu får man omboka o ha sig...  kollega som fått barn o ska ta sina pappadagar så blir några dagar extra för mig...
sådär halvsugen egentligen :s trivs halvbra för tillfället om man ska säga nåt men vill itne skriva om jobbet här, eller ja själva jobbet kan jag ju inte skriva om eftersom jag har tystnadsplikt men känslor...  nåja jag piggnar väl till antar jag...
två lediga dagar denna veckan, en ska jag till tandläkaren, handla o städa på. en sak ajg ner till malmö för då ska minstingen göra en MR
när jag kom hem idag hade jag fått tid nästa vecka till kardiologen, ja inte jag men minstingen. då har jag redan tackat ja till extrajobb så ska se om jag kan ändra tiden. behöver verkligen pengar innan jul om man säger så...

känner mig helt slut i huvudet o det e måndag bara :/
precis försökt hitta vart man kan beställa a-skattesedel. dottern ska skicka in en till jobb men hittar inte hur man gör utan e-legitimation. måste ju ha gått för jag skicka ju efter en när jag börja jobba..  trötta mig typ...

måste nog ladda på datorn lite o ta med den till jobb så jag kan avverka todolistan när jag har döpunkter men orkar inte imorgon...
så jädrans mkt tider hit o dit o planeringar och ajg vet inte vad...
giter inte
ta mig härifrån på en semester, tack!

nu skiter jag i detta iaf...
ska man rengöra hörapparater, tvätta glasögonen, diska, fixa minstingens skolväska, fixa fram mina kläder, duscha o sen sova kl tio =) trött på tidiga morgnar... sommarlov kom tillbaka,snart höstlov iaf o bara två dagar som är bokade så kan bli några sovmorgnar, hur långa de nu blir med minstingen hemma, levande alarmet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar