tisdag 4 oktober 2011

hålla kursen

idag har det inte varit nån större fart på mig... älsklingen kom igår när jag var på mötet o ja jag vet inte vem som är knäppast han eller jag?? bara massa tjafs om allt o inget... som två bittra kossor med pms... kan lätt erkänna att jag inte är ett dugg trevlig. vet inte varför det blir så så ofta nuförtiden. inte på samma plan kanske?? för mkt inne i våra egna världar?? jag vet faktiskt inte... skulle vilja kasta ut ungarna o ha honom för mig själv en helg... komma tillbaka till känslan som finns där inne... i telefon saknar vi varandra hur mkt som helst o sen...

jaja när jag väl somnade så sov jag gott iaf...
se om vi kan skärpa till oss lite ikväll...

är sugen på en ny blogg... fast då lär jag ju inte ens ha de få stackarna kvar som läsare hehe... men känner mig ändå lite hämmad...

idag tog jag mig så småningom in till stan för att hämta nyckel till jobb, när jag iaf var inne istan kunde jag lika bra passa på att handla där men hade ingen inspiration. dessutom ville jag inte göra av med pengar eller asa hem en massa hehe...
träffade älsklingen också för att byta busskort för han ville åka lite längre... bara för de gick inga tåg. han väntade en timme innan han gav upp... hoppas inte sånt drabbar mig nu när man snart ska till malmö igen.
fick samtal från ortopeden om att minstingen redan har fått tid till MR. skulle ta ställning till om hon behöver lugnande eller inte... i såna lägen önskar man att man hade en annan förälder som man kunde bestämma tills med men just nu har jag ju iaf äldste dottern som kan ge råd. hon känner ju minstingen och har dessutom gjort en massa MR undersökningar.

hoppas inte att det betyder att operationen börjar närma sig iaf men de vill väl bara få undersökningen gjord gissar jag...

har en massa saker på todo listan men tänkte jag skulle ta med datorn till jobb o göra det där medans det är lugnt. nu borde jag bara få lite ordning här...  sen e det middagsdags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar