fredag 7 oktober 2011

lång dag..

sov till två igår
sen var jag på gympa med dottern
hem o fixa mat o ordnade barnens saker inför nästa skoldag
sen åka o jobbba natt, inte sova

efter jobb kommer älsklingen och hämtar mig.
hämtar dottern sen åker vi till ullared...
efter halva ullared kändes det som orken var slut o kassakistan tom...
men efter en ca fyratimmar tror ajg så var vi iaf klara...

lite besviken faktiskt, tyckte inte det var så billigt som jag kommer ihåg sen hitta jag inte det jag skulle ha...
men vi har haft en trevlig dag iaf.

kommer hem till ett hem som ser ut som f-n. mellandotterns löfte om att städa upp o diska var nog glömda... *suck*
nu har vi beställt mat... får försöka få lite ordning här innan maten kommer...

låång dag minst sagt
imorgon startar vi jobbhelgen... noll, nada lust...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar