tisdag 18 oktober 2011

trött...

giter inte jobba så långa dagar, eller långa är de kanske inte men är lång tid jag är hemifrån med lämning, hämtning och resväg...  men men två v klarar jag väl men blir inte mkt gjort hemma. och så är det jobbigt när mellandottern stimmar hela tiden, jag vill ha lugn o ro...

fick iaf ändrat kardiologtiden idag, maila o avbokat utvsamtals tiden med sonen på tors..

får försöka hinna få lite annat av todo listan gjort imorgon om jag orkar eller jag måste nog orka tror jag...
ska hinna med att gå till tandläkaren o laga hål :S städa, tvätta o handla...
längtar till höstlovet..

behöver handla kläder till barnen också, de vinterkläder som inte fanns på ullared...

men först sova iaf så kanske man kan reda ut tankarna lite...

mitt humör blev inte bättre av att det sitter nån bredvid o knapprar extra kanstriga chips... vem kom på dem lixom??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar