söndag 23 oktober 2011

mest jobb

märks man har jobbat hela veckan, fick hoppa in extra i onsdags oxå så var bara att ändra den tandläkartiden...
seg vecka...

i fre var ajg iofs ledig men då åkte jag ner med minstingen för att göra en MR undersökning men den gick ju inte alls som det skulle och tog mer eller mindre hela den dagen...
ska ev få ny tid så ska hon sövas ist... som om det kommer gå snabbare... måste hon fasta o sån skit också...
är ju inte så att malmö ligger nästgårds heller..

slumpen gjorde iaf att vi fick ligga inne på avdelningen under dagen, vilket var trevligt för vi kommer ju få ligga där sen. Nu har jag inte sett så mkt av malmösjukhus eller vet hur allt e uppbyggt där men på denna avdelningen låg pensionärer och småbarn om vartannat.
rätt nergånget också...
är ju van vid det lite lyxigare barnsjukhuset i lund...

men ska nog gå det också...
träffade en väninna där som låg inne med sin dotter, hann bara slänga några meningar i förbifarten för hennes dotter skulle iväg men tydligen hade operationen inte gått så bra :S men hon har nog värre problem än min dotter så får hoppas på det bästa...

känner att jag e i en svacka just nu. orkar inte med nåt eller nån... men är ite mkt av allt just nu ska bara rida ut det lite så blir det väl lite bättre hoppas jag...
tydligen hade minstingens hörapparater börjat krångla idag :S hade ju tänkt hon skulle börja ha dem i skolan imoron får se om de är bättre imorgon för var ett jädra pipande idag.

skönt med en ledig dag även om jag sak till tandläkaren och utvsamtal med sonen... kan ju inte vara hur lungt som helst.. vet inte hur jag ska hinna köpa födelsepresenter till minstingens kompis och till älsklingen heller... måste in till stan o hämta minstingens skor också...

nä nu ska jag slappa en halvtimme i soffan o sen e det sängen, längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar