fredag 14 oktober 2011

ibland vill man bara rymma...

f-n vad trött o off jag är... dagen igår var ingen rolig när jag väl kom hem igen från jobb en sån dag då jag bara kan gråta av trötthet.
barnen blir jobbiga när jag e jobbig. älsklingen o jag tjafsade hur mkt som helst. enligt han ska nog inte kvinnor vara trötta iaf inte så det går ut över manen haha... dessa kulturkrockar...

dagen idag är inte ett dugg bättre... bråk med mellandottern halva morgonen. o nä jag är nog inte nån bra mamma längre vet inte ens om jag orkar försöka. så trött på alll skit från henne...  men men.. idag e jag mer eller mindre tvungen att hjälpa henne med en sak vare sig jag har lust eller inte...
minstingen har varit kinkg o blev inte ett dugg bättre när vi bråka... när vi väl skulle iväg til skolan så råka en vante komma fel sen låg minstingen o skrek på golvet i 20 minuter... kom tills lut till skolan men då var hon redan förstörd så bara att ta hem henne igen *suck*
jag vill bara rymmma hemifrån. jag vill inte höra mer gnäll eller tjat.

att ajg känner mig i en nedåtgående spiral för tillfället gör inte nåt bättre.
är så missnöjd med mig själv, får inget gjort
försöker ursäkta mig att det inte varit mkt tid över för att koncentrera mig på mig själv... är så mkt med minstingen nu, med hörapparater och planering inför operation, inskolning till nästa klass och allt det ordinarie.
och ajg har ju inte bara ett barn...
vill bara hemifrån, en paus, få lite överblick. komma tillbaka med lite nya krafter.

nu ska jag iväg till banken o fixa åt dottern, sen blir det sent ner till malmö för att lämna minstingen. ingen som helst lust att åka hela vägen idag men men...
ibland undrar jag om det är värt jobbet o 1000kr i månaden för att få två sovmorgnar o för att sonen ska slippa åka en helg till sin pappa.
skulle vilja ha nån trevlig vinkväll... snacka skit äta lite... tyvärr är det ju vindrickarpolaren som e stödfamiljenn så skiter sig det med...
får väl åka hem o sova bara sen...

nu ska jag packa minstingens grejor, lite mer packning nu med alla tillbehör till hörapparaterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar