söndag 16 oktober 2011

alldeles för fort

så då var redan helgen slut och även om det har varit en bra helg så tog den slut alldeles för fort, o dröjer ju länge tills man har en lugn helg igen...

var segt i fre när jag åkte till malmö med minstingen, kändes som det tog forever, spec på hemvägen. så dä gick mesta delen av fredagen, fast jag fick ju träffa syster lite o blev bjuden på midda så det var ju trevligt även om det kändes som om vi inte hann prata nåt större...

har ahft underbart väder så på lördagen gick jag o äldste dottern och sonen på promenad, inom systemet och handla lite lörgott i affären...  på em fick man finbesök =) var faktiskt stora sonen som kom o stannade flera timmar. på hans initiativ dessutom. väldigt trevligt o värmde modershjärtat =) blev inte så mkt vettigt gjort men detta är ju värt mer iaf så...
älsklingen kom också men vet inte vad för knepigt humör han var på... blev inte riktigt den myskvällen jag hade hoppats på men men...
idag skjutsade han oss iaf till ikea. var bara barnen som skulle handla för jag ahde inga pengar men trevligt iaf. har varit mysigt i helgen för känns som om jag fått mkt tid med yngste sonen han ahr ju en förmåga att försvinna i mängden annars tyvärr.

vill ha massa pengar o bara inreda... fast nu börjar jag ifrågasätta mitt val i köket skulle kunna tänka mig lite annorlunda fast egentligen passar det kanske inte i mitt kö så får väl hålla mig till ursprungsplaneran.
men hur ska man få pengarna att räcka till allt...  hitta massor av tavlor idag jag skulle vilja ha...
skulle vilja ha en slagborr också... helst en man som gjorde tråkiga sakerna också men å andra sidan har jag ju en förmåga att lägga mig i och tycka att jag gör det bäst iaf  :P
får se om jag kan börja nånstans
förutom pengar så är ju problemet att jag alltid velar så mkt... vad blir bäst kommer jag ångra mig, kommer jag hitta nåt bättre.
tänker inte jag sluta med det kommer jag ju aldrig komma nån vart med nånting...

nu borde jag egentligen avverka en lång todo lista men ingen lust... ingen lust att jobba imorgon heller...
kanske dags för en omgång rosenrot igen...
vill göra nåt kul, nåt som inte är vardag...
syster ville vi skulle gå ut men blir nästintill omöjligt dagen hon föreslog så får se om det går att lösa... hade varit kul iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar