söndag 30 oktober 2011

helgen slut men tre dagar kvar

halvkul på marknaden igår, alldeles för mkt folk enligt minstingen och kallt o rått...
när dottern kom hem från högskoleprovet gick vi o åt på pizzeria. kul att bjuda de yngsta ingen som ville äta :S
sen kom älsklingen o minstingen var så glad när hon fick servera honom tårtan vi gjort hehe.

idag har ajg och minstingen varit på kalas. var trevligt men jag var ganska seg...
minstingen fick en jacka som var urväxt. perfekt var den =) skönt slapp jag köpa en ny...

betala räkningarna när jag kom hem :( verkligen inte kul... vart tar pengarna vägen?? o nu har jag ändå tur som fått jobba lite extra vad gör ajg en månad när jag inte kan det?? men samtidigt känner jag mig rik som kan betala räkningarna jag har och betala av på mina skulder så...
men hade ju verkligen behövt få fyratusen över till möblerna jag verkligen behöver...
billig jul lär det bli inte råd med dyra presenter´...

denna helgen har tre olika män på ett eller anant sätt återuppdykt i mitt liv av nån konstig anledning... knepigt... ën viss förmåga att tajma...
just nu känns bara allt så segt med älsklingen... vet inte vad jag vill, vänta till the bitter end eller inte... seg väntan numera... o om det inte blir bitter end.. vad blir det då??

giter inte filosofera mer just nu. ska sova tidigt idag tänkte jag...
imorgon blir väl en ny dag av städning, tvättning o handling... men rätt trevligt det med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar