onsdag 26 oktober 2011

seeegt

känns verkligen som om det är dags för höstlov... sista veckan har bara varit så seeeg. orkar inte alls gå upp när klockan ringer. kroppen bara vägrar röra sig och ögonlocken trillar ner...
två låånga dagar till sen så... ledig iaf i fem dagar. torsdagen på lovet när jag ska jobba förstör ju ledigheten en aning...

nu ska jag iaf försöka rycka upp mig och ta mig till stan ska till SOL och hämta dotterns skor... sen ska jag en runda ner is tan också, handla lite födelsedagspresenter. hade egentligen tänkt åka till väla men hinner dåligt idag och dessutom kommer inte lönen förrän imorgon så hur kul är det :S fast denna månaden har pengarna försvunnit hiskeligt fort :( inte alls bra...
var inom clas ohlsson med jobb igår och hittade en laptop väska jag blev lite sugen på ska nog inom idag igen o kolla om jag gillar den idag också. har ju letat efter en ett tag nu...

Lite sugen på att byta blogg igen... eller ha två... funderar...

måste fortsätta höststädningen också men har varit så mkt annat som kommit emellan... får komma igen med friska tag efter lovet. Tänker inte göra några planer för detta lovet heller, el j helgen e ju fulltecknad men resten av dagarna får bli som de blir... en dag till väla skulle behövas iaf o komplettera lite i vintergarderoberna... el beställa om de har nåt kvar, är väl snart dags för vårkläder hehe.

sugen på pepparkakor med ädelost, dadlar med chevre... men väntar lite till. är ju decmys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar