onsdag 12 oktober 2011

inga mer va

idag var vi iväg till lasarettet för att hämta dotterns hörapparater. tog en timme innan vi gått igenom allt. blir ju lite småpyssel extra detta. nu ska vi börja vänja henne vid den långsamt och än så länge går det jättebra. får väl ha lite genomgång med skolan nästa vecka när hon ska börja ha den där. första veckan ska hon bara ha den hemma. är mkt för hjärnan att vänja sig vid.
det e ju såklart jättetråkigt att min dotter ska behöva ha detta också men känns gfaktiskt inte så farligt. när vi väl kommit in i det så ska det nog gå bra. kan man bara hoppas att hörslen inte försämras så mkt mer...
söt hon blir sen när det blir dags för tandställning också :p

efteråt handlade vi lite på söder, fika på pistachia... när vi väl var hemma igen vid ett så har jag inte orkat göra ett skit, jag som skulle varit flitig idag.. mest huvudvärk o sååå trött, ska bara sova i helgen tror jag :p

f-n måste komma igång igen... fortsätta med höststädningen tex som helt kom av sig...

hög tid att fixa middag men jag har inte en aning om vad jag ska göra... o giter inte göra nåt ens... illa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar