söndag 4 september 2011

turbo, sääkert

så då sitter man o jobbar natt då... bara sju timmar kvar tills det är morgon o åtta tills jag slutar...
tog med mig datorn o mitt kontant modem med mig för att ha nåt att göra. första gången jag använder det, verkligen lysande, not. utlovar turbo-3g fart på paketen men jag får inte ens 3g utan harvar runt här i värsta sega 2g farten :S vad f-n e det för skit. går ju inte att göra nåt för inget hinner hända innan datorn ger upp o tror att den är utan anslutning *suck*

jaha titta på tv då?? jo det går också lysande... tv skiten stänger ju av sig själv hela tiden supersuck ingen som sagt till mig att det inte går att titta på tv här...
att sitta o läsa hela natten blir liite småsegt det med känner jag...

skulle kunna sova nu tur man sitter super obekvämt som toppen på isberget =)
i övrigt har jobbandet gått bra iaf =) får se hur många insatser jag får göra under natten...

störigt jag inte fick sova innan idag... var faktiskt på väg en timme på em men då ringde ju min "kära" kollega o prata bort den timmen...  som om det inte räckte att vi prata på fm...
var på väla halva dan bara för att köpa regnjacka till sonen, i såna lägen hade man velat ha bil så hade det varit avklarat på en timme istället för fyra...
får se om jag hinner sova nån timme imorgon annars blir nog nästa natt extrem seg känner jag på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar