onsdag 28 september 2011

de var de slöa dagarna

trodde ajg skulle ha några slappa dagar men riktigt så är ju inte verkligheten... det är ju inte så att man bara får sitta ner med huset fullt av barn o ungdomar... men rätt skönt att vara hemma o pyssla lite inte för att jag har fått så mkt mer gjort än det man måste varje dag...
Fått stökat undan lite pappersarbete iaf och slösat bort pengar :s vilket är mindre bra med tanke på att jag tänkt åka till Ullared nästa vecka... känns som den kassan krympt rejält nu... fick åka till skopunkten igår o köpa nya skor till sonen o då var det ju lika bra att köpa vinterskor också... nästa vecka ska vi beställa vinterskor till minstingen från ortopedtekniska och de är ju inte heller gratis...
jaja vi får  se hur det blir...

ida har jag varit på bibblan iaf och fick med en massa böcker hem... fick gått o hämtat mitt paket med kaffe också =) avkalka min kaffemaskin idag så nu ska det drickas massa gokaffe igen =) köpte lite chokladdricka till småbarnen också, blir nog dyr choklad men lite kul ska väl de också få ha hehe...

nä nu får jag sluta... försöker förhöra sonen på läxan, hjälpa älsklingen att träna på svenska, minstingen vill träna på att skriva o så försöker jag blogga... simultankapaciteten börjar ta slut känner jag :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar