tisdag 27 september 2011

borde verkligen

har överhuvudtaget inte alls tid att sitta här, borde vara på väg till affären nu... men luften lixom gick ur mig... gäsp...
kan inte komma på vad vi ska äta heller vilket hade varit en fördel om man ska gå o handla...

igår blev en lång dag även om vi bara var en "snabbis" i  malmö. Tydligen ska de göra en lindrigare operation på dottern som innebär att jag själv varje morgon ska skruva lite så att ryggen rätas långsamt ist för att steloperera hennes skolios. bra tänkte jag när jag åkte hem nu ska jag googla när jag fått besked på vad de ska göra vill inte göra det innan. hitta inget alls om den op de tänker göra däremot en massa om den andra och det var värre än vad jag anade... fast tycker mest att man bara hamnar på en miljon olika bloggar ist för på faktasidor men ska leta lite mer när jag itne är så trött kanske.. kan ju inte bara vara min dotter som ska genomgå en sån operation. annars får jag väl lugna mig tills nästa gång vi ska prata med läkarna för det e då infon kommer sa de... de verkar väldigt bra men de verkar rätt stressade...  får väl ta det en dag i taget som man vant sig vid att göra... har slutat med att leta massa fakta och oroa mig så mkt i förväg, blir oftast inte som man tror iaf... men vi får nog räkna med lite sjukledigt då iaf...

igår fick jag betalt räkningarna också... känns som om jag e fattig inför en ev ullared resa men jag får väl snåla lite... är ju egentligen inte jättemkt jag måste ha. får se om den blir av först också.

nu hade jag bara velat slänga mig i soffan med en bok o lättsamma program på tvn men jag får väl försöka göra lite nytta. Har en del kontorsarbete jag hade behövt göra också...  skönt att jag bara jobbar fre denna veckan iaf... fast iofs hade gärna hoppat den dagen också o haft riktigt långledigt =)

nähä får väl gå till affären på vinst o förlust då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar