torsdag 1 september 2011

säng säng säng

tillbringat mer eller mindre hela dagen i sängen... så jädrans trött o nu när det river i halsen o näsan ringer så vet jag ju varför... lysande att man ska jobba kommande dagar. för en gångsskull ska jag ju jobba helg :p
stora dotern har iaf varit snäll o donat o fixat här hemma.
älskllingen tänkte komma idag men jag orkar inte, blir snart sängen o sen ska jag ju upp tidigt imorgon.

tittade lite på mina grannar idag, nä inte så jag snoka men jag satt på min balkong o de var ute på sin gräsplätt eller rättare sagt den enas gräsplätt den andra kille bor lite längre bort. här är typ en sorts gruppboende fast de har egna lägenheter. och att se spec dessa två killar gör mig så glad de sköter sig mkt själv även omd et finns personal som kollar till dem. de är kompisar har egna liv, jobb och personal som tar med dem på olika aktiviteter osv. har flera kompisar som bor här osv. att de har det så bra och skrattar mycket känns bra när jag tänker på att min dotter en dag ska lämna hemmet. jag hoppas att hon får det ungefär på det viset. jag hoppas och tror att hon ska klara det =)

lyckades få en vän att bjuda in sig hit på söndag, hur lyckades det bli på det viset?? när hade jag tänkt städa o fixa fram vettig fika om jag inte kommer ha några minuter över till i sånt  helgen... hmmm...

nähä då var det snart dags att läga sig igen. hunnit läsa en del iaf :p
imorgon blir det jobb för hela slanten, på lördag blir det väla för att fixa saker till sonens lägervistelse nästa vecka. sen jobba natt får se hur det ska gå hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar