fredag 23 september 2011

fullt upp

ska passa på att skriva ner lite snabbt... ska ju jobba i helgen så kommer inte vara hemma då...

i veckan har jag börjat med höststädningen och faktiskt kommit en bit på väg =) skönt ska jag bara orka med resten oxå nästa vecka men det värsta e gjort iaf...
skulle bara ha råd med lite nya möbler också...

idag var ett par kompisar o deras barn här. trevligt =) jag hade bakat tre olika sorters scones som uppskattades =) halloncupcakes o citron/nöt kakan som är lite speciell.... mysig em...
sen fick jag diska, tvätta o packa weekend bagen.
känns lite stressigt men idag var bästa dagen att träffa syster på så får passa på, sa strax rusa iväg. vi ska se bio o det har jag varit sugen på länge =)

nästa vecka är också fullt upp men den helgen hoppas jag att jag bara sak ta det lugnt =)

rusa vidare var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar