söndag 25 september 2011

så då laddar vi om...

då har man överlevt helgen också, hade ju gått aningens bättre om jag inte hade varit så jädrans trött hela tiden :s stackars älsklingen har fått en massa skit sista veckorna :p

iaf hade jag en trevlig kväll med syster i fre, såg nån komedi på bio var väl helt ok  men lämnade väl inget större intryck o jo jag har glömt skådespelarens namn igen. snacka om dåligt namnminne haha. å andra sidan kommer jag inte ihåg vad filmen hette iheller. fast till mitt försvar eller vad man ska säga så måste jag säga att jag har dåligt minne i allmänhet nu... inre stress kan man säga... ska se om ajg kan reda ut ett o annat i veckan som kommer kanske... i helgen får jag faktiskt lite extraledigt. barnens släktingar kommer ner så barnen ska vara hos sin pappa en natt...  ska man göra bästa möjliga av den dagen då... å andra sidan kan ju inte jag sitta här o vraka o välja, vet ju inte ens om nån skulle vilja vara med mig...
men å andra sidan ska nog bägge tonårsdöttrarna också hemifrån så kanske hade varit trevligt att bara vara hemma...

strunt samma innan jag sak ta itu med veckans todo och nöjen ska jag klara av morgondagen...  då blir det ner till ryggteamet i malmö med yngsta dottern. ska gå upp så jädrans tidigt det så finns knappt. mest oroar jag mig väl för vad de ska säga... vad hade ett positivt besked varit lixom?? att det hänt ett mindre mirakel?? att de lägger operationen efter jul??  och så klart e jag mest nervös för min dotter men samtidigt undrar jag vad de kommer säga på mitt jobb om jag ska vara borta länge är ju inte så att jag e anställd direkt, kommer jag bara försvinna då?? är ajg kanske ersatt när dottern e ok igen??

nä om man skulle duscha o krypa ner i sängen...

konstigt när man sitter på jobb formulerar sig det ena intressanta inlägget efter det andra sig men när jag väl sitter här så e jag lika tradig som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar