tisdag 20 september 2011

träningspasset för dagen

idag fick man gjort veckans handling.. fy f-n var så man fundera på att ta taxi hem ist. att det var tungt var minst sagt en underdrift. fick man kämpa hårt den halvtimmen det tog att komma hem. var ju bara att kämpa kunde ju inte gärna lämna all maten haha. jaja nu e den hemma o en vecka tills nästa veckohandling. lyckades missa en del iaf o jag som ska ha gäster på fre o hinner inte direkt handla innan dess men får väl gå iaf...

egentligen har ajg börjat projelt höststädning nu men det går trögt,.. känns som jag är överallt o ingenstans o rotar rundor... trodde jag skulle hinna undan med det mesta innan fre o på tors får jag inget alls gjort för då jobbar jag men men...  hade underlättat lite om man hade fått en aningens hjälp också...
måste komma på vad jag ska ge sonen när han fyller år också är närmare än vad jag tror...
stressad så mkt på todo listan....
om jag bara slapp vara så tröttt hela tiden
trodde jag skulle få sova idag när inte älsklingen var här o störde men icke jag vaknade hela tiden o vände o vred mig...

fryser så jag får väl börja jobba mig varm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar