fredag 2 september 2011

ingen höjdare

blä idag har inte varit nån lysande dag...
illa nog att ha rejäl förkylning på g och trodde inte det var så illa så inte plocka jag med mig tabletter o nässpray. var en lättnad att få komma hem o stoppa i sig ett par treo =)
mellandottern hade dessutom gjort ett försök att städa o hämtat minstingen. sen var stora dottern snäll o fixa middagen =)

men saker o ting kunde varit bättre på jobb *suck* kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska förhålla mig men har ingen lust att bli överkörd men å andra sidan brukar jag ju mest ligga lågt, vill ju inte precis bråka när man inte sitter säkert på sin plats... nåja blir nog möte nästa vecka så får se hur det hela utvecklar sig då... idag är väl inte precis bästa dagen att engagera sig i det heller...
just nu vill jag bara att helgen ska vara över. vet inte riktigt när jag ska få sova eller hur det ska fixa sig här hemma men det löser väl sig...
vill bara rycka upp mig ordentligt eller nåt...

trodde älsklingen skulle komma idag en ser dåligt ut... ringde honom innan men han hade inte tid att prata var nåt problem av nåt slag... fattar inte hur de orkar med alla sina intriger...

ska bara vänta på att dottern o svärsonen ska pela sig ut ur duschen så det kan bli min tur sen ska jag itne göra mer idag...
förresten "tvingade" dottern mig att beställa smink idag. hon skulle beställa från nån sida från uk o kan inte betala med sitt kort så jag fick vara delaktig o när allt bara kosta 15kr var man ju tvungen att prova liite iaf.. men fick behärska mig för usch vad mina pengar har försvunnit denna månaden :(  så blev inte ens för 100kr...

vad mitt hem behöver storstädas :( helst innan söndag hehe... får väl försöka börja nästa vecka. då har man ju lite mer egentid.. kanske... sover väl halva måndagen, iofs ledig tis o ons men måste handla en dag... jobba resten av veckan... hmm känns inte som det blir storstädning den veckan heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar