torsdag 29 september 2011

lite time out...

idag låter jag mig göra så lite som möjligt.. så än har jag bara diskat rymt upp o fixat lite med tvätten... trött e jag... sova en timme? men det kanske är till att ta i?

inte alls sugen på att jobba imorgon...
sur på mig själv för att jag försöker komma undan vissa saker istället för att ta tag i det... det är ju inte precis så att tiden står stilla. men jag drar mig... av flera anledningar... men å andra sidan har jag väl inte så mkt val eller??

ingen lust alls att jobba imorgon heller. Illa när man bara har en dags jobb på en hel vecka men finns ju mer än en anledning till att jag inte känner för det just imorgon, ska dock inte gå in på det här o nu...

skulle haft nån att drika lite kaffe med o snacka lite  skit med istället. umgås alldeles för mycket med mig själv...

längtar till helgen ska bara mysa...
borde väl fortsätta höststädningen men kommer ju en ny vecka snart så :p skjuta upp saker ligger inte alls för mig haha

slappa ett par timmar till sen är det dags för gympa med minstingen. var väl nästan en månad sen terminen startade men vi har inte lyckats få till det än så ska väl bli lite kul iaf =) om inget annat så lite vuxet sällskap...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar