torsdag 15 september 2011

ingen idé med planering...

hade sett framemot helgen, inget jobb o minstingen skulle vara hos syster. tänkte jag skulle få lite gjort, tänkte jag skulle få sova ut... tänkte alldeles för mycket helt enkelt.
idag när ajg var på jobb ringde de från fritids o sa att jag måste hämta en sjuk minsting, vilket jag också gjorde även om det tog tid. fick ju ha dit en vikarie först o sen åka buss o buss...
hon verkar inte såå sjuk... klart förkyld o hes men... äsch jag kan ju inte vara så hemsk o skicka iväg en sjukling över helgen.. eller?? straffet för att jag satt o tyckte att dagen varade en evighet...

och aldrig tid o ork att sitta här, trots att jag har så många tankar som svävar rundor som jag skulle behöva få ner... en coach hade jag behövt, på alla plan...
det snurrar upp o ner...

nä nu ska jag väl ta o göra lite nytta... snart kommer älsklingen så får jag väl vara lite svensk lärare ett tag... borde försöka hinna städa lite också innan en kompis kommer imorgon, ska hjälpa henne med en sak med hennes skolarbete. jag vill också gå på högskola... ska bara välja vad jag vill läsa o lösa en del andra hinder som står i vägen...

gilalr inte mig själv nåt vidare just nu... hmm svacka... ska samla lite ork o kravla upp igen...

förresten fått tid ner till ryggteamet i malmö om två veckor... Då ska jag få närmare besked om dotterns op. nervöst... hoppas det blir efter jul o nyår men å andra sidan har jag spenderat så många december månader på sjukhuset så varför inte denna... vet inte vad jobb kommer att tycka om det heller :S är ju itne så man sitter på en säker stol. nervös att de ska tycka att de lika bra kan sätt in ikarien fö mig där i forts också..

nä nu e det färdiggrubblat för tillfället... försöka röja lite... eller ta en kopp kaffe till :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar