torsdag 29 september 2011

hur svårt kan det vara??

försökte när jag jobba sist att logga in på datorn på jobb. för till slut fick ju även jag ett lösenord även om det tydligen bara är få timvikarier som fått det... när jag ska logga in står det att lösenordet inte är giltigt utan att jag ska skriva in det nya...  dum som jag är fattar jag inget...
mailade gruppledaren igår... får till svar att lösenordet man får är bara tillfälligt o att man ska skriva in ett nytt eget direkt...
efter mkt om o men hittar jag till slut sidan hemma med hjälp av en arbetskamrat. men nä då funkar inte lösenordet alls *suck*
d kommer ju tro att man e komplett idiot som inte klarar av att logga in ens... haha
blir så förbannad när saker inte funkar... grrr...

va trevligt på gympan idag iaf =) tror inte vi lyckades göra av med några kalorier iaf hehe. först fika vi o sen efteråt bestämde vi oss för att köra inom mcdonalds. mysigt o så skönt att slippa fixa med mat när man kommer hem o diska osv... nu ska jag bara hänga tvätt o sen natta minstingen. tror jag sj ska krypa ner i sängen vid nio med en bok...
vill fortfarande inte jobba, funkar det att vara sjuk för huvuvärk? hehe. fasiken vad pinsamt det hade blivit om jag eller dottern faktiskt hade blivit sjuk nu.... nädå ska nog överleva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar