onsdag 2 april 2014

inte uppåt än...

livet blev lite tystare men inte direkt lugnare när alla gäster försvann. Hunnit med ett par arbetsdagar varav halva igår var pest för jag fick något så otroligt ont i magen :( Fixa fram lite mat till barnen o fick minstingen isäng sen blev det sängläge för min del. varit aningens bättre idag men ont i ryggen idag dessutom o höften... som sagt var om man skulle ta tag i sig själv lite snart.
skolarbetet hänger över och det går seeegt minst sagt. o ursäkter har jag en massa av... varav trötthet och den jädra huvudvärken är vinnare...
Varit med dottern o babyn på sjukhuset idag och sen följde jag med henne när hon skulle shoppa lite. O jag tänkte att vi funkar rätt bra ändå för tillfället men då gjorde jag väl misstaget att slappna av med följd att hon blev sur för att jag inte vägde mina ord så helt bra är det inte... men funkar ändå...

en del på todo listan men får fokus på skolan denna veckan... eller det som är kvar av den... nästa vecka blir det nog fokus på städning för jösses säger jag bara...

saknar älsklingen så klart då han åkte till Irak idag. har inte träffat han alls nästan på sistone eller ja han var här med kläder till babyn förra veckan men inte så att vi direkt träffades. o jag har itne orkat träffa honom men nu när båset är tomt så... eller nä inte egentligen har inte ork. bättre sakna honom på avstånd hehe.

Nä lite treo o mer plugg eller kanske inte eftersom magen bråkar... pest eller kolera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar