torsdag 10 april 2014

berg och dalbana

Aningens trött på mitt liv/humör som åker upp o ner hela tiden. Men är ju bara jag som i princip kan styra över det.
stabiliserat sig en aning nu åtminstone. Så hade det inte varit för huvudvärken och pengarna så kunde det varit helt ok för tillfället. O slutar inte denna huvudvärk snart så skulle till och med jag kunna börja oroa mig. Ja får väl se om det släpper efter denna veckan...
var hos tandläkaren igår, visste det skulle kännas i börsen om man säger så men 4000 :( hur kan jag ha råd med något nu? Kunde gjort om balkongen för de pengarna, eller betalt semestern till sthlm som vi inte ens tittat på än iofs. Jaja pengar är väl en världslig sak eller nåt.
fått gjort nästan allt på todolistan, fått städat övergripande så beboligt igen. städat sängar och tvättat ikapp mig. Lite skolarbete klar o sen av med det också.
Prata med äsklingen igår... vet inte vad han pysslar med...
Fått tid att mysa med barnbarnet, fast vi bor ihop känns det som jag inte haft så mkt tid ork för bara mys. Killen börjar bli riktigt stor nu men så e han också tre veckor, helt otroligt.
Nä om man skulle ta sig till affären inte för att det blev många kronor kvar sen man betala av lite igår o måste ha lite till färdtjänsten men annars så... Kul man ska vara "barnledig" o så e man utan pengar... men man kan väl roa sig med att sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar