fredag 25 april 2014

Kämpar vidare

Önska jag kunde komma på något roligare att säga men dåligt med det.

Såg en igelkott igår, ja är ju inte helt sensationellt egentligen men söt o helt orädd. Minstingen kan verkligen driva med en, ibland eller ofta är hon som ett litet barn när man pekar ut nåt o ser inget alls. Men igår när hon inte såg igelkotten jag peka på på 10cm avstånd blev man ju nervös men jo senare när vi var inne så skratta hon att hon visst sett den. Hon är sån skådespelare.

Idag har jag iaf nya krafter igen o nya tag, gällande ekonomin åtminstone. Man kanske skulle vara med i lyxfällan de snubbarna verkar kunna göra underverk av ingenting. Är det bara mig själv som också ska tas tag i, svårare... Ibland undrar jag om jag e knäpp för ibland känna det som om jag se rädd för att jag skulle kunna lyckas o att jag inte skulle våga den förändringen. Som sagt mon vikt sitter i mitt psyke.

Efter jobb skulle jag egentligen gått ut med lite bekanta men efter mkt velande så åker jag nog hem o myser med barnen istället. Jag passar inte in trots att jag borde eftersom gemensamma nämnaren är densamma.

Nä pausen slut, jobba igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar