måndag 7 april 2014

inte alls nöjd...

Inte nöjd med mig själv överhuvudtaget, bara pinsamt. Förlåter väl mig själv but still suck
vill bara sova, sova o sova... bli av med trötthet och huvudvärk.
rosenroten hjälpte inte ett dugg, känner mig inte ett dugg motiverad, noll ork...
O trött på allt gnäll...
bara negativa saker som maler... pengar, älsklingen, o så oroar jag mig för korttids och färdtjänst och allt runt det, röran hemma...
vädret blev piss...

ja jobb imorgon sen har jag mina lediga dagar... kan man komma ikapp sig själv då... ja förutom oroan för korttids hehe...

imorgon är en annan dag... ska ha möte på jobb... känner att det e pinsamt att träffa chefen med mitt hår och ögonbryn ner till ögonlocken...
Jaja kommer ork för det med... men just nu är luften ur mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar