torsdag 3 april 2014

som vanligt...

orken motivationen tog slut... fattar inte att det ska ta så lång tid att få ner lite arbete... för arbetet är gjort nu ska det bara ner på pränt... men jag skriver ett stycke sen svävar tankarna iväg... bearbeta vad jag skrivit, fundera på nästa stycke... synd inte finns en maskin så man bara kan koppla tankarna till datorn o få ner det. För i Hjärnan har jag mycket kunskap, analyser... men att få ner det är så motigt. Den vanliga ångestpressen.
finns minimum ord och ett maximum antal ord, såklart måste jag satsa mot max fast jag sagt till mig själv att jag bara ska få godkänt på denna kursen för jag orkar inte mer... men det är så mot mig att liksom lägga mig. Dottern säger varför göra mer än man behöver? ja o det är ofta jag kör efter den principen... men... 
treon hjälper dåligt... nåt höfttjafs som börja igår o gör att det gör ont att bara sitta... med en pappa, syster och ännu en med höftproblem i familjen så skulle väl bara fattas att min lagt av... fast iofs hade den behövts opereras så hade jag ju varit tvungen att ta tag i vikten innan så inget ont som inte har nåt gott med sig... sen e jag duktig på att se värsta scenariot gällande allt men då blir man ju glad så många gånger när det inte inträffar och beredd om det inträffar. Av den anledningen låter jag bli att ta reda på saker i förväg, för det är inte så att jag vill gå o oroa mig...
Vill bara sova o sova... såå trött hela tiden...  trött på att vara trött...

kan klockan gå fortare så jag har en ursäkt att gå härifrån så man kan komma ut en liten sväng o hämta minstingen...  fint väder =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar