lördag 5 april 2014

inte mkt nytt

kan ju bara köra en liten repris här... händer inte mkt. Fortfarande alldeles för mkt kvar på skolarbetet så ja... men försöka köra lite hårt i helgen.
vabbar, minstingen hemma från skolan igår med, fick inte upp henne ur sängen ens o då vet man att det är time out. Antagligen bara någon mindre förkylning på gång men kan ju vara tillräckligt och hon är ju lite känsligare för trötthet så får vara så... Förhoppningsvis har vi våra krafter tillbaka till måndag.
Vi "fuska" lite igår och gav oss ut på invigningen av ett torg eller vad det ska kallas i vår håla för outtrigger spela. O ja folk får väl tro att jag inbillat minstingen att hon ska gilla dem men hon gör faktiskt det hehe. jag tycker också de är bra och ja det är kul att det är sonens kompis, fast sonen lös med frånvaro igår så kompisen var lite putt... Minstingen fick ju såklart signerat kort med hehe. Men kallt var det och glad att vi har "lilla bussen". Jag tror ju inte att frisk luft är skadligt när man e förkyld heller...
Nu ska jag bara försöka plugga med minstingens tradande i öronen, hade gått lättare på jobb för där e det rätt lugnt på helgerna men men...
Messat lite med älsklingen på facebook dessa dagarna men ja att skriva med honom ger inte mkt... gnäller dock bra där med :p ja jag kan väl förstå att han har det jobbigt nu men å andra sidan...

Nu ska jag igenom denna helgen sen ska jag förhoppningsvis ta tag i andra saker.
har gått med en utmaning med ett par syskon... vet inte om jag giter egentligen men man vill ju inte vara sämre än de helst bättre... men känns motigt...
storstädning ska göras...
måste kolla upp kläder till barnen... o skor...
fixa lite till korttids och nu har jag äntligen fått tiderna... iaf fram till sommaren.
lite annat småfix på todo... genom gå ett tandläkarbesök :/
Minstingen fått återbesökstid till ortopeden...
Fixa nya glasögon till minstingen...
o sen snart sommarlov... måste kolla upp om det blir nån tripp till sthlm med... o när/hur/vart?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar