tisdag 29 april 2014

Pågående projekt

Blivit vabdagar här, dåligt samvete känns som om jag varit vääldigt lite på jobb på sistone men vad göra. Är hon sjuk så är hon...
Fått rensat balkongen nu ska jag höra med vaktmästaren om jag kan få golvet och taket fixat. O sen...  Spara, spara...  Helst vill jag ha allt på en gång men får väl ta små steg. I samma takt skiten försvann därifrån så blev håll o kök belamrat i stället. Vid årsskiftet trodde jag att jag skulle ha gott om plats här men så blev det inte, verkligen inte. Men allt går. Måste få ordningng på källaren så jag kan få ner saker där igen.
Rensat minatingena garderob. Fundera på om jag iaf ska ta mig i kragen som många andra o försöka sälja kläderna.
Fått sålt en av mina skolböcker iaf eller ska nästa vecka. O inte för att jag kommer tjäna nån storkova men orkar inte gå bort o skänka bort det o slänga e onödigt.
Fint väder, skönt :-)
Älsklingen e i Tyskland igen. Får se om han får ordnat allt med sin fru nudå...  Sen kan han ju bara börja om o hitta nån ny... Eller hans familj.

Annars sammanfattar man med intensivt med sjuk minsting, mycket baby, mycket rörigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar