söndag 30 mars 2014

så var det över.

sista gästerna åkte hem idag så nu ska lugnet lägra sig...
jag är helt slut och övertrött... ingen höjdarhelg direkt... mest utmattande. men visst trevligt... men...
känner mig som en surkärring, aningens bitter också. Min tolerans e låg...
tyckte jag börja komma upp i ons/tors o fre var ok sen dippa jag igen... nu vill jag bara sova en vecka... Huvudvärk, trött och tråkig...  allvar med rosenrot o se om det hjälper...
noll lust attjobba imorgon...
ska plugga klart denna veckan även om huvudvärken stör... i ett svagt ögonblick lovade jag dottern att åka till lasarettet med henne på ons o sen till köpcentrumet... ångrar mig men får se... går inte att backa ur nu diretkt... borde vara hemma o plugga...

betala räkningarna idag... sista minuten. hjälpte inte huvudvärken direkt... så less... ingen höjdare men men...

orkar inte med älsklingen heller... inte alls... han ringer knappt ( ja förutom när ena syster var här såklart hehe) han tycker väl inte jag e så rolig längre... dito... han ska nog åka till Irak i veckan iaf... gör så...

men imorgon är en annan dag då ska jag vakna pigg och utvilad med nya krafter :p eller..?

ibland undrar jag om jag ska nå över ytan denna gången...
men jag sippa lite syre i mitten på veckan, våren e på väg... så kanske kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar