söndag 16 mars 2014

Allt ok eller nästan iaf

Sitter på kortids. Lugnt o skönt. Minstingen är med och lagar mat. Känns fortfarande bra. Dottern fnittrar en massa. Hade bara önskat att hon inte svara ja på allt, att hon vågat säga vad hon vill och tycker. På denna korta tid idag har hon redan svarat ja på att hon gillar hästar, rider. Älskar stark mat och vitlök. Inget av det stämmer...  Blir nog bra ändå...

Fått gjort skolarbete i helgen :-) inget höjdar arbete men blir ju betyg iaf det får räcka så...
Mellandottern kom hem igen igår. Ingen baby än... Jag har inget emot tonårsmammor. Jag hade tre när jag var 19 men jag önskar att saker var lite annorlunda. Att det fanns plats att bo på främst. Det är trångt rörigt, inte överrens om vad som blir bäst. Egoistiskt håller jag kvar i mitt rum. Barnafadern kom idag innan jag gick. Blandade känslor inför honom.  En dag i taget...

Regnigt o kallt idag. Bussen sen såklart... Dottern drog upp dragkedjan i läppen på väg ut från bussen, blodbad. Annars bra dag.
De lediga dagarna har gått för snabbt som vanligt, inte sovit ut...
Men känner mig nöjd, ro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar