torsdag 27 mars 2014

avlöser varannat

idag åker dottern och syster hem, tråkigt. Speciellt dottern eftersom det lär dröja innan vi ses med syster tänker jag bli bättre =) Känns inte alls som man hunnit med det man velat heller men å andra sidan har vi faktiskt fått en ny familjemedlem så då får det väl bli lite annorlunda...
Fick åka med dottern o bebin till akuten i veckan för att bvc vägt honom för första gången och då hade han gått ner alarmerande 600gr, sen visar det sig att människan som hade allmänt dålig attityd hade vägt fel och att han ist gått upp till sin födelsevikt... alltså allvarligt?? Jättebra sköterska o läkare på akuten iaf och vi fick snabb hjälp. Men aningens onödigt. ja blir byte av bvc sköterska.

Inte fått pluggat som jag velat heller :/ o nu fick jag äntligen respons på det jag lämnat in o det var bra betyg på det så känns lite surt om jag inte hinner klart men så går det med lång startsträcka...

idag kommer pappa på lite kaffe, för att träffa mins syster o dottern. ja kanske lite mig också kan man hoppas.

prata massor med Gotlands syster igår vi har ju inte pratat på 1 1/2 månad men hon ska tydligen ner i helgen så då landar hon o barnen här på frenatt o åker hem på sön... så jag får väl vila om två veckor eller nåt...

i em ska vi hinna med tandläkare (jag vill inte av så många anledningar typ rädsla o ekonomiska), sen öppet hus i skolan. Lämna minstingen på korttids imorgon.

fullt upp men kul =) Känner att jag mår lite bättre för tillfället.

nä dags att få iordning minstingen till skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar