måndag 17 mars 2014

kort

borde plugga... trött...huvudvärk...
borde ta tag i mig själv... trött...
inte jämföra o bry mig så mkt om andra...
vill ha mitt hem för mig själv... inte överbelastat med andras saker...
sluta vara så ego...trött...

sängen o hem till gården istället... sova.. jobba... plugga... laga mat... plugga.. sova... plugga... handla...plugga... barnen... laga mat...plugga...sova...jobba... plugga...
blir inte roligare än vad man gör sig... annat ska också göras... som mer hem till gården... betala räkningar... sen kommer stora dottern... barnbarn?

jag vill vara själv... ett tag... göra vad jag vill... inte visa hänsyn... inte behärska sig...
sova...
önskar mig treo...
önskar jag vore en "bättre" människa med mer ork, mer tålamod...

vill inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar