måndag 3 mars 2014

kort o gott

var ett tag sen men dels har jag inte använt datorn allt för mkt dels har jag inte haft nåt roligt att skriva. har varit mkt depp men också tid för en del tänkande och jag måste rycka upp mig och  tänka om. ta av sig offerkoftan. så tänkt om lite ang mellandottern så får vi se om detta kommer funka. mer jobb, mindre besvikelser och lite plåster på såren tänker jag.
älsklingen har också tagit upp en del tankar men slåppt dem med. ja inte helt såklart men känns lite som att han får representera så mkt av mina känslor för det är lättare att ta dem åt det hållet. kommit på lite annat smått o gott... ev med i en viktutmaning med brossan o ena systern men frågan är orkar jag men jag måste... min vikt har aldrig varit så katastrofal och inte min kondis heller. börjar kännas lite obehagligt o farligt minst sagt så måste måste måste... tröstätaren nr ett. men jag vet ju att jag kan bara jag vill och framför allt bara jag kommer över trösklen.
gnällt av mig lite idag och fått lite respons vilket känns skönt, en del skratt med =)
möte på särskolan ikväll och jag hade en del att komma med, måste börja våga mer =) och det går bättre o bättre....
måste sluta jämföra mig med allt o alla och sitta o fundera över allt på nätet...
men ja får utveckla det senare... nu har jag försökt multitaska och prata med dottern samtidigt går sådär...
imorgon ännu en jobbdag... lite jobbiga dagar just nu, på jobb... känslomässigt men sånt hör till ibland.
på onsdag ska jag till kortids för att göra genomförande plan och bestämma inskolning =) måste kolla en sak med färdtjänst med...
sen två lediga dagar innan jobbhelg. Kolla om jag kan byta tandläkare till ungarna med... fixa remiss till minstingens skor...
sen är jag snart redo att ta tag i vårdnadsgrejjen när allt annat e löst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar