måndag 27 juni 2011

sommar

hade lite sommarfeeling på jobb idag. satt på ett ställe o blicka ut över sundet. massa sol o värme =)

skönt är det iaf att allt har lugnat ner sig nu med jobb o automatiskt här hemma. nu vill jag bara njuta av sommaren med mina barn o min familj (syskon, syskonbarn)
tror dock att mamman till barnen jag passar tänker försöka lura påmig barnen ytterligare en vecka... känner mig taskig som säger nej men det e svårt... men jag har ju bara en vecka då jag e utan mina barn känns inte så inspirerande...
jaja vi får se hur det blir... nu e alla tre extrabarnen här iaf. de små har ju varit hos sin pappa över dagen då jag har jobbat.

skulle skriva nåt mer men med barn som pratar med en nonstop o man e trött så e det fasiken inte lätt att hålla tråden... återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar