onsdag 15 juni 2011

avslutning

så då har man varit på barnens skolavslutning idag... men jag vet inte det e mindre o mindre traditionellt, jag vill ju höra sommarsångerna som hör till o inte nån monsterrock men men... sen ajg sj började skolan har jag varit på sommaravslutning vartenda år utom två ggr en för att jag jobba o en för att jag var på sjukhuset... börjar kunna det där hehe. i år fick man gå å två st efter varandra...liiite segt...

resten av dagen har ägnats åt städning... bra blev det inte med tanke på hu många timmar det tog men går att leva med det iaf... imorgon kör vi igång med en ny jobbperiod. ledig på mån igen men då måste jag storhandla, ta mig till bibblan och på em ska jag hinna med möte med lss... sen kommer syster hem till mig, ska bli kul med en gäst här =)
på sön kommer stora dottern hem från sin pv men stanna nog bara några dagar...
måste ta mig i kragen o ringa sonen också... men ja...

nu borde jag sätta fart o hoppa isäng... har ju inte direkt varit nån vilodag idag...

prata med gotland syster idag också, hon envisas med att det är pga jobb jag ska passa hennes barn så får väl tro på det hehe. inget spikat än för hon hade lite problem att ta sig hit o tillbaka o jag måste ju jobba några dagar också så får se hur det blir...

sängen var det... klockan ringer ju innan sex :s gäsp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar