torsdag 2 juni 2011

full rulle

skön morgon =) Nu har vi nyss avslutat en rejäl stor o sen frukost men då står vi ju oss ett tag iaf. ska sätta igång och baka nu. ska bli lite bröd, hamburgerbröd, russinbullar och en browniecheesecake.

om nån timme dyker ett par systerbarn upp och ev en hund. de ska sova över här och hämtas av sin mamma imorgon. senare i em kommer ev deras två småsyskon också för övernattning men inte säkert än får se vad deras pappa säger först. så blir full rulle. ska nog mest bara sitta ute på gården och mysa.
tänkte göra det enkelt och bara grilla hamburgare till kvällsmat på engångsgrill. får vara bekväm ibland, ofta....

sovit gott men för lite... och jag får skylla mig själv... vet inte riktigt vad jag pysslar med... never mind...
får väl skynda mig lite om jag ska hinna ha en lång ledig em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar