torsdag 23 juni 2011

i mål

så då överlevde man dessa tre v =) o nu tre lediga dagar framför mig var längesen man var ledig fler dagar i sträck.
idag landade även systers minsta barn, deras pappa skjutsade hit dem, vet fortfarande inte vad syster tänker men men... hon ringde iaf hit o prata en halv minut om att barnen kom med deras pappa o han behövde bärhjälp.
funkat väldigt mkt smidigare idag n förra gången...

imorgon e det midsommar o då ska det traskas ut till pappa med alla barnen, känns inte som det blir så många som kommer i år tyvärr men iaf jag o tre sysrtrar till. gillar inte riktigt att han bor så långt bort promenad väg men annars gilalr jag traditionen att träffas hos honom på midsommar. e lättare att träffas alla när man förhoppningsvis kan vara ute, blir lätt trångt annars...
två systrar ska sova hos mig sen, malmösystrarna. trevligt förutom att jag inte hinner städa innan de kommer men får väl hoppas de kommer sent så syns inte all skit o imorgon kan man skylla på att det e för vi e många på liten yta haha.

men så liten yta har vi nog inte iaf, fick skjuts en bit av chefen idag så var hemma tidigare än väntat. kom hem prata i telefon o slängde mig på sängen sen messa jag dottern om vad hon gjorde... själv ligger jag på sängen säger jag... ingen som märkt att jag kommit hem, synd man inte var inbrottstjuva fast iofs behövde jag nyckel för att komma in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar