fredag 3 juni 2011

byta från barn till jobb

har egentligen inte tid att sitta här o skriva men vill ju inte vara helt osynlig här i början o vet inte hur man smsbloggar än. tänkte ta med datorn till jobb men får väl vara snäll o låna ut den till dottern även om det tar emot, den skulle ju vara bara min...

igår kom min ena systers alla barn från sina pappor hit, och hennes ena hund. trodde det skulle bli värre än vad det egentligen var men var mest mysigt. klart lite svårt för de två minsta när det e ett tag sen vi träffades o livet för dem var lite knepigt denna veckan. igårkväll grillade vi o det blev sent innan vi kom isäng.
ja innan jag kom i säng märkte jag att det var totalstopp i köksvasken. kände mig tvungen att rensa direkt. (är ovanligt med stopp i köket andra gången i mitt liv) o sen när jag var smart o skulle skölja ut ena röret med kokande vatten så lyckades jag skålla mig själv på halva magen. gjorde faktiskt så ont så jag var tvungen att gråta ut lite...
idag har det varit fullt upp tills em när syster kom o skulle hämta sina barn. jag bjöd på browniecheesecake, gott =) hann iaf träffa syster knappt en timme o halva tiden packa hon bilen :S kul o ses lixom men hade bråttom iväg till kompisar. fick träffa hennes nya också...
sen kom mina barns pappa o hämta mina barn...

nu ska jag packa sista sen ska jag bege mig hem till älsklingen. ska jobba tre dagar så e mer praktiskt att bo där...
måste skynda... så jag inte missar bussen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar