torsdag 9 juni 2011

måste rycka upp mig...

bara reg idag o jag som e ledig, fast mer synd är det om ena dottern som skulle ha avslutning med sin skola på stranden idag och minstingen som är på utflykt i skogen idag... tror dessutom att jag har på henne för lite kläder :S visste inte det skulle bli så kyligt var ju varmt imorse trots att det regna hela natten...
själv gör ajg absolut ingenting... skönt fast har jag egentligen tid till det?? bryr mig inte behöver bara slappa hemma lite... hinner städa o vara med barnen i em...
nu kommer ju två v då jag bara ska jobba eller e ledig två vardagar också...

har fortfarande inte lyckts få upp mitt humör, känner mig ledsen och nere av en massa orsaker... fick pratat lite med brossan idag så känns lite bättre =) saknar mina syskon så jädrans mkt... saknar inte kon förrän båset e tomt... jo jag uppskattade dem verkligen när de bodde här också. visst ibland kanske det blev för mkt men det betyder inte att jag älska dem mindre för det =) är ibland rätt trött på mina barn också hehe lite samma sak. dessutom e jag en liten ensamvarg mellan varven. men inte så här mkt känner mig så jädrans ensam... men men man har väl inte roligare än man gör sig eller??
kan ju alltid umgås med nåt av exen haha.
nä ska försöka se framemot sommaren iaf och hoppas att nån vill umgås lite med mig =)

är väl lite i mitt liv som saknas just nu också: målsättning. skulle behöva ha lite klara mål, lite vägar för att nå dit. på ett par olika områden... men att diskutera med sig själv hela tiden ger inte såå mkt i längden blir lixom inte så mkt fler nya svar hehe.
om jag bara hade vetat vad jag vill, med förhållande, "karriär", framtid.... funderingar har jag ju måste bara bestämma mig för en sak blir ju varken hackat eller malet när jag bara velar... hade ju bestämt mig men bara för att huvudvägen var avstängd så kom jag helt av mig....

nä en kopp kaffe till o lite av den goda chokladen jag fick av dottern på morsdag =) jag har ju gulliga barn iaf.. fast jag borde väl ta itu med sonen igen... så jädrans tradigt att det blev så här igen... jaja inte mitt val men inte fasiken ska ja behöva bli lidande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar