torsdag 30 juni 2011

ännu mera gnäll...

kom ju på att jag glömde berätta att nån glömt säga till mig att denna någon ändrat sina semester veckor vilket innebär att ajg var tvungen att ändra mina tider och fritids tider vilket i sin tur innebar att jag måste ändra minstingens tider hos stödis med... ( fn glömt messa henne innan hon skicka ju sms till mig för flera dagar sen :S first thing tomorrow) jädrigt irriterande var det iaf...

dessutom låg helgen jag isf ska jobba på malmöfestivalen då jag även lyckats bli barnledig, så efter att denna veckan inte gått som det var tänkt så vill jag nog inte jobba den helgen men känns dåligt eftersom jag på så vis förlorar de pengarna men allt e väl inte pengar här i världen?? eller??
har god lust att boka in mig på ett hotellrum i malmö den helgen... bara ha det lungt o skönt e ju gitigt att pendla... o hotellfrukost... fast jag har ju inte råd... vill... övertala syster att dela rum med mig? hehe...

idag har jag iaf betalat mina räkningar så fattig igen... men e iaf duktig o betalar av på mina skulder så vi bara precis har kvar så vi överlever... men tradigt är det... vill shoooopa... men det får väl vara så med den saken... o med tanke på att man har barn i hasorna hela tiden så blir det inga shoppingturer heller :p
fast hade faktiskt velat unna mig (o minstingen) en riktig kamera, helst ska hon ju ha foton med sig till skolan om saker hon gjort osv o min kamera e sådär halvbra o bökig att jobba med tycker jag... men men...

borde verkligen sova nu men så skönt när äntligen alla barn sover, vi stora satt o såg trassel ikväll o blev lite sent, systers stora dotter somna på soffan... får väl bege mig isäng jag med... snart vaknar väl bebis... eller ja om 5-6timmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar