tisdag 7 juni 2011

snart över

jaha då är snart denna lediga dagen slut... har mest tagit det lungt. fick iaf handlat mat fram tills nästa fredag. lyckades få ihop det för 300 kr är ju ganska bra. eller var inte för 300 för jag pantade flaskor för 70kr också men iaf... eller ja behöver en lunch till, lite frukt grönsaker och mjölk men det klarar vi med pengarna som e kvar. Nu e jag bara nervös för att det ska samlas till present i minstingens klass, eftersom vi är lika många elever som lärare och det har jag inte riktigt råd med...

sen skulle jag inom biblioteket för att kopiera papper men då var apparaten på service :S och jag vet inte vad det är med mig o bibliotek. är väl som min gratisshopping haha. alltid en massa böcker med mig hem, så nu får jag verkligen läsa på för denna gången blev det verkligen många...

under em har det inte hänt så mkt, städat lite, bytt i sängarna, bakat pizzabullar. fick bli såna bullar till kvällsmat, spara några till barnens utflykter och enkel lunch i helgen när jag inte är hemma...

i övrigt har jag mått lite bättre idag, alltid skönt att skriva av sig lite även om inte allt kommer ut här hehe... nu har jag gjort det jag kunnat så får bli som det blir. se are kommer jag ta itu med framtidsplanerna, en sak  taget ingen anledning att stressa :P
nej mest svammel nu bara känner jag... får väl hoppa in i duschen o sen sova, jobbdag imorgon o lång dag för minstingen men vi få röverleva, mer "orolig" för helgen men ska väl funka det med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar