måndag 20 juni 2011

slut

Är ju helt värdelöst när man varken orkar eller har tid att sitta här så mkt... har ju haft en hel del jag hade kunnat skriva om men kan inte direkt påstå att jag är pigg idag heller eller att inspirationen e på topp, snart dags för sängen igen.

idag ahr jag haft en ledig dag, wow hehe. fattar verkligen inte hur ensamstående klarar av att jobba heltid fast hade ju klart underlättat om jag jobbat närmare hemmet.
idag har vi varit på biblioteket sen en runda till apoteket och storhandlat. det tog 4! timamr att promenera den svängen men så va också minstingen med. brjar mer o mer förstå fördelarna med bil. o regna som bara den gjorde det mellan varven också...
sen var det bara dags för mig att springa o möta syster o ha möte på lss. så nu e det klart att hon blir stödfamilj till minstingen och vi har planerat in dagar o allt =)  firade med vin o smörgåstårta, även om pinsamma jag lyckades hälla ut det mesta av vinet över min systers kalender och mobil :s

annars känner jag mig mest som en liten bittermus o det gillar jag inte alls... sur o arg på allt o alla... av en massa olika anledningar men mest e jag nog sur på mig själv för att jag e sur på andra... spelar nån jävla bitter martyr bara.. hälsosamt för ingen... får väl ut o springa av mig haha...

tror inte mitt humör har blivit bätttre av att jobba på detta stället så många dagar, man blir psykiskt tömd o deprimerad. tanken på att jag ska jobba tre dagar till denna veckan känns allt annat än bra...
hade personalmöte med chefen i fredags men om det av så mkt vet jag inte... jaja det e bara att bita ihop o för egen del hade jag klarat det bra men mest av allt har jag ångest för att minstingen ska ha tre jättelånga dagar på fritids i rad :( känns allt annat än bra vet inte ens om hon kommer att orka det :S men vad ska jag göra?? sjukanmäla mig för att dottern e trött?? ja får se hur det blir... hone ju som sagt inte som alla andra o nu när jag jobbat mkt tar hårt på henne tyvärr...

vill ha semester från allt o alla... göra lite roligt utan att behöva tänka på allvarliga saker... har bokat in en dejt med syster iaf så hoppas det blir av så om vi bara går ut o tar en öl =)
nu ska jag ringa o säga gonatt till älsklingen o sen stupa isäng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar