onsdag 1 juni 2011

Flytt från AB

Hejsan!
Nu har jag landat här eftersom aftonbladetsblogg ska lägga ner och vad passar bättre än att börja den 1a =)
Ska man väl bara klura ut lite hur det fungerar här också men sååå svårt ska det väl inte vara hoppas jag, känns inte så annorlunda än så länge iaf.

idag är jag för en gångsskull hemma alldeles själv så jag tillåter faktiskt mig själv att ta några timmars "semester".

har sovit lite på saker och ting också. så nu ska jag bara försöka ta tag i det också, inget är väl egentligen omöjligt än, hoppas jag iaf, så får kolla upp saker och ting lite men orkar inte just nu. finns nog en mening med detta också tror jag :)

Känns iaf roligt att vara på en ny blogg ska jag bara se om jag kan börja blogga som jag vill också, lite nytt...
får väl fortsätta kika runt här lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar