torsdag 9 juni 2011

autopilot

ja då gäller det att koppla in autopiloten nu o bara köra så ska vi nog överleva de närmsta två veckorna. ja jag e glad att jag får jobba men hade ju varit lite trevligare om det hade varit lite jämn fördelat om man säger så... men nu har vi ju snart klarat av en vecka så bara två jobbiga kvar. har ju aif två lediga dagar hehe. hade ju inte varit några problem om det inte hade varit för att man ska hinna med hem o barn också. att lämna minstingen 7 på mornarna o hämta henne 6 på kvällen känns inget vidare men men får gå... tradigt när jag jobbar samma tider helgerna barnen e hemma men e ju sällan så får gå det med...

idag har jag inte gjort allt för många knop. och jag bryr mig inte om det heller. orka inte... dessa två v ligger städning o matlgning på ett minimum mer överlevnadsnivå hehe. måste se till att sova ordentligt också går aningens lättare då...

hade tänkt ta med datorn till jobb imorgon för det finns ju en del döpunkter (föredrar faktiskt att ha lite mer att göra, tiden går sakta o man blir jobbigt seg o trött när det e för lite att göra..) men hittar ingen bra väska att transportera den i hehe. vill ju inte att den ska pajja i transporten lixom...

så jädrans cola sugen men får bli en liten kopp te ist för ingen cola hemma... sen ska det sovas tills kl ringer 5,45. är inte ok innan sex hehe men man får ju vara glad att det e sommar o ljust iaf... vintertid hade inte varit lika roligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar