måndag 1 augusti 2011

time out

hade egebtligen fulltecknat denna veckan men kände att jag orkar faktiskt inte. känns som man inte gjort annat än farit hitan  ditan o det e ju jag som får planera o organisera allt o jag giter inte mer för tillfället...
skulle åkt till zoo idag men vi skjuter lite på det. att gå på zoo i början av hösten e ju inte heller fel. ja vi får ta en dag i taget men känns ändå som om man borde göra nåt... kan inte bara sitta o slöa hela dagen... eller??

borde åka in till stan och hämta dotterns glasögon... men nu e det ju fint väder, stranden??  eller bara softa på gården. hade jag fått välja hade vi inte gjort ett skit men så får jag dåligt samvete för att jag inte hittar på nåt med barnen...

imorgon blir det iaf en runda till brossan utanför hässleholm o på ons blir det nog en malmörunda tror jag...

i fre var jag på festivalen med småbarnen. var jättemysig o trevligt. barnen var hur nöjda som helst =) sen åkte de, motvilligt, till sin pappa. jag jobba ju i helgen... vilket var ganska segt i sön för ajg o syster tog en runda på festivalen på lörkvällen. tror jag hade behövt äta eller så har jag tappat vanan för jisses vad jag blev rund under fötterna snabbt. lätt pinsamt... men jag var glad iaf o hade trots att det inte hände ett skit förutom ösregn, trevligt =) är glad att jag o malmösystrarna hittat tillbaka till varandra =) sen åkte jag o älsklingen hem till honom, han satt tålmodigt o vänta vid bussarna o vänta nästan en timme för hans kompisar hade åkt till dk. men vi ville ju inte åka hem förräns systers tåg gick.
blöt var man iaf för att inte säga rent genomsur :S men var någorlunda uppehåll medans vi såg joddla med siv.

igår åkte svärsonen också hem så lite lugnare hemma nu....

tråkigt om fyra dagar så börjar jag ett par veckors intensiva jobbande igen... ingen lust vill hinna vara mer med barnen men men...
nä om man skulle försöka städa lite åtminstone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar