onsdag 24 augusti 2011

sömnbrist...

Undra om jag nånsin kommer igång med bloggandet ordentligt igen går segt... fast just nu ska man väl landa lite i vardagen också..
söndags blev en smärre katastroff, älsklingen kom o sen blev det lite... oenigheter.. pga av... men det ordna till sig igen.. o ja efter varje, inte bråk vet inte vad man ska kalla det, men iaf känner man sig säkrare efter på förhållandet ( ja bortsett från att han snart ska till irak o bli bortgift)
sen skulle jag jobba på mån.. inte många timmar sömn den natten knappt fyra...
sen sov man bättre på måndagen...
i tisdags for jag rundor för att få tag i presenter o fira dottern som blev 20. hade trevlig kväll o sonen var också här på middag...
den natten som jag själv, inatt alltså... vaknade vid halv tre o somna inte om förrän sex o sen ringde klockan kvart i sju... mer död än levande idag... inte många knop gjorda...

lite nere för att min kusin dog i går... jag kände ju inte honom men jag känner med familjen.. o hans barn... vet hur det är att förlora en förälder :( sorgligt... och trots allt så var de ju en släkting...

nej nu är älskliingen lite avis på datorn haha elelr rättare sagt mer att han vill ha den än mig :p kan ju också vara en anledning till att man inte bloggar så mkt... känns snart som om man är sambo... inte bra blir saknaden värre sen :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar