söndag 28 augusti 2011

Ännu en helg...

Så då har man klarat av denna jobbhelgen också. Fast barnlediga jobbhelger är ju inte bara av ondo eftersom jag sover hos älsklingen då... fast just nu känns det.. jobbigt... men tar det senare.

i fre hann jag o äldsta döttrarna med ett besök på  nya väla också. var bättre än innan och jag hade kunnat spendera en o annan krona där om jag ahde haft några...
köpte iaf lite försenad present till dottern... som om hon itne redan fått nog :p

nä idag blir det inte så mkt mer här...  när jag väl fått gjort det jag skulle så la jag av all funktion...
trodde dessutom jag skulle sova ut i helgen i lör fick jag inte ens prova då man vaknar av värsta åskvädret i ottan och idag vaknade jag innan sju o kunde inte somna om... nåja fått mina åtta timmar åtminstone =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar