torsdag 25 augusti 2011

segt värre...

trött o seg idag, har väl inte sovit ikapp mig o detta gråa klibbiga väder är ingen hit heller...

fick samtal från jobb idag med lite extradagar i sept. en helg med vaken natt... lite nervös då det e rätt jobigt där men e ju ett favveställe så ska nog gå bra. ska ju dit imorgon så får höra mig för lite om natten då.
sen blev det en fre också då minstingen ska ner till malmö så vet inte riktigt hur jag ska få till det... äldste dottern ska iaf vara snäll o ta minstingen helgen jag jobbar natt...  eller ja hon ska ju ha betalt för det hehe...

borde städa lite innan det e dags att fixa middag. föräldramöte ikväll också. ska bla handla om när sonen ska till lägerskolan i början på sept så får väl bege mig dit...
måste pacla weekendbagen och leta fram kläder för morgondagen till mig o minstingen man orkar inte göra för mkt halv sex på morgonen :p

ska bara försöka sluta gäspa först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar