onsdag 31 augusti 2011

o nu då

en kväll med tid för att sitta här o då har jag inget vettigt att komma med som på beställning. hmm...
ingen älskling som dykt upp ikväll, är alldeles för van vid att ha honom här mer eller mindre varje kväll nuförtiden. fast e ju liite skönt att vara själv också... ligga o läsa lite. inget svenskpluggande :p jag är nog inte så duktig lärare som jag önskat, liite dåligt tålamod...

imorgon börjar gympan igen för minstingen, se om vi åker dit. lite bökigt med skjuts imorgon o ta bussen dit tar forever, nästan en timme om man ska ta buss o sen promenad på det... minstingen känns inte helt hundra idag heller. jättetrött o småsovit i em inte likt henne... får se hur hon är imorgon kan ju vara som hon e trött av att börjat skolan o allt också... men skulle ju vara typiskt om hon blev sjuk till fre bara för att jag ska jobba då...

kom på vad det mer var jag skulle skrivit imorse fast just nu finns inte rätta orden där...
nr ett är iaf att det finns fasiken inte ord för vad jag tycker om barnens pappa just nu. vet att jag sagt till mig själv att försöka undvika att dra in andra personer i min blogg men just nu struntar jjag i det...  vad är hans problem lixom?? varför o varför måste han introducera nya kvinnor för barnen varje helg de är där???  han ahr barnen två helger i månaden, knappt så nog måste han hinna träffa tjejer resten av tiden eller??

det andra var att jag hade det trevligt hemma hos en vän igår tills med andra vänninan. ja vi tre som brukar försöka träffas då o då som även har gympa tills, ena är gympa ledaren. trivs bara bättre o bättre i deras sällskap... o nu ska nog två av barnen upp till samma klass som tredje barnet så i blir samlade i skolan igen =)
nästa gång ska vi vara hos mig så har jag ju en anledning att ta tag i storstädning :p se vad jag kan hitta på o bjuda på också...

nu ska jag ta o hämga upp lite tvätt o sen blir det matprogramm i en timme innan det e dags för sängen...

o jo hann med söder på trekvart innan idag blev verkligen snabbhandling o så kom han inte iaf så hade kunnat åka in o handla bröd till honom imorgon ist :p
o jo skickade iväg ett brev idag o att fixa det gjorde att jag kom iväg senare än jag tänkt men om resultatet på brevet blir vad jag tänkt kan det verkligen vara värt det =)
fick t.om iväg lnelappen i tid men jsut nu kom jag på att jag skulle skrivit till lite till o vetifasiken om jag skrev under ens hehe så var nog för snabb :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar