söndag 21 augusti 2011

inte som det brukar...

jaha då var man hemma efter en helg i malmö med festival...
men nja blev ju inte alls som var tänkt... och dessutom kändes inte festivalen lika rolig längre... roligast var perikles men där var det störiga ungdomar som skulle förstöra så de fick avbryta hela tiden, tradigt när det blir så...
och dyrt blev det :S dels extrakostnade jag verkligen inte hade tänkt mig dessutom kändes det inte värt att betala så mkt för hotell detta året... nåja hade trevligt iaf så var ju inte helt bortkastat hehe....

fast med facit i hand kanske jag skulle jobbat ist o gått 2000+ ist för som nu 4000-. skulle dessutom köpa presenter till dottern men hitta inga så kan inte skylla på det ens *lite suck*
jaja gjort e gjort...

sen kom man hem till verkligheten och som vanligt räknades inte det man hade gjort för en person utan det var sura miner direkt man kom hem.... bara gick in o stängde in mig på mitt rum os ov bort ett par timmar... är ju inte så man har sovit ut i helgen.
Älsklingen funderade på att komma men han hörde nog hur trött o engagerad jag var så han ångra sig.. saknar honom o vill ha  honom här men samtidigt känns det ibland så krävande när jag e trött o inte har mer att ge.

ska packa upp min väska så man har gjort nåt idag... ser ut som skit här som vanligt *suck* men imorgon är det jobb så får frsöka hinna ta ett ryck på tis då även dottern fyller år så ska hinna med en del annat också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar